Giresun Haberleri

Başkan Şenlikoğlu’ndan Önemli Açıklamalar…

Bu yazıyı paylaşın

Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, Esnaf Odaları Birliği’ni ziyaret etti. Esnaf Odası Başkanı Ali Kara ile görüşen Şenlikoğlu, koronavirüs ile mücadele kapsamında esnafın sorunlarını dertlerini iyi bildiklerini, her zaman olduğu gibi esnafın yanında olduklarını ve olmaya devam edeceklerini söyledi.

Şenlikoğlu, koronavirüsle mücadelede gerekli olan 5 bin adet cerrahi maskeyi de esnafa ulaştırılması için Başkan Kara’ya teslim etti. İlerleyen günlerde yine 5 bin adet maske ve dezenfeksiyon desteğini devam ettireceklerini bildiren Başkan Şenlikoğlu, göreve geldikten sonra hayata geçirdikleri projeleri ve planlanan projeleri de anlatarak, esnaf için de çok güzel projeleri olduğunu ifade etti.

Bugüne kadar Bulancak Durağı, sahil ışıklandırma, Kale çevre düzenlemesi ve aydınlatılması, çöp sahasındaki alanın dönüşümü projelerinin yanı sıra, alt yapıya ciddi yatırımlar yaptıklarını kaydeden Başkan Aytekin Şenlikoğlu: “Şehrimizde su kaçaklarına yönelik yatırımlar yaptık. Bunun sonucunda iki adet motorumuz boşa çıktı. Yaz döneminde 30 bin ton asfalt döktük. Tüm ana caddelerin hepsine parke döşemeye devam ettik. İçerdeki işleyişi de daha nitelikli hale getirmeye çalışıyoruz” dedi.

Giresun Atatürk stadının yerine yapılması planlanan Millet Bahçesinin ihalesinin kısa zamanda yapılacağını bildiren Başkan Şenlikoğlu sözlerine şöyle devam etti: “İnşallah bir iki hafta içinde plajlar bölgesindeki projemizi ihaleye çıkartacağız. Cin Ahmet Pazarı’ndaki otopark ihalesini hazırlıyoruz, 2021yılı sonuna yetişir. Kentsel dönüşüm için çalışmalarımız var. Aynı zamanda sanayi sitemizin önündeki çöp sahasındaki projeyi de 2021 yılı içinde ihaleye çıkartacağız. Oranın üst tarafında da sosyal tesis projemizi de Spor Bakanlığımız yatırım programına aldı. Küçükköy Mahallesi Andal mevkiinde, TOKİ’den 60 dönüme yakın arazi aldık. Buraya ticaret merkezi gibi bir yer kuruyoruz. Sebze meyve hali, toptancı hali ve fındık pazarı sözü vermiştik, buraya bir de garaj yeri yapacağız. Şehrin ağırlıklarını şehrin dışına çıkarmak istiyoruz. Hastane ile stadın oraya da büyük bir köprü hazırlığımız var ve DSİ tarafından 2021 programına alındı.

Sayın Cumhurbaşkanımız, Uzuncakum bölgesinde Karadeniz’in en büyük balıkçı barınağı sözünü vermişti. Bu proje Karadeniz’in büyük balıkçı teknelerinin girip çıkacağı bir balıkçı barınağı olacak. O bölgede akıntı olmadığı için, hem büyük hem de küçük balıkçı tekneleri girebilecek.”

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz. Anladım